Post. Stop det elendige Postnord

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Birthe Gyldion, Buen 26, Ørbæk
Michael Bager
Debat. 

Nu kan det snart være nok med det elendige Postnord.

I den seneste tid har jeg kun modtaget post en gang om ugen. Til gengæld får jeg så en ordentlig stak - afsendt over 10 dage.

Flere gange har jeg såmænd modtaget to breve fra den samme person afsendt med fem dages mellemrum.

Det er en skandale, og det er ikke en infrastruktur, der er et civiliseret samfund værdigt. Vel er papirbreve dalet i tal, men vi har sandelig stadig behov for breve fra det offentlige, Giro-indbetalinger og kommunikation borgerne imellem.

Lad os få et velfungerende dansk postvæsen igen, der både kan levere post til tiden og pakker.

Der er jo opstået flere selvbestaltede pakkeforsendelser, der heller ikke fungerer optimalt, så alene det burde få den lovgivende magt frem i skoene. Fra offentlig side var man jo meget ivrig for at gå den digitale vej, men det er bestemt ikke godt nok med kun internet og nemme ideer.

Da vi for flere hundrede år siden fik den første kongelige post, var der ikke mange, der skrev breve, men det kunne bære sig alligevel. Det må det også kunne i dag.

Jeg håber, at der meget snart sker noget glædelig nyt på området. Håber på et frisk initiativ. Med venlig hilsen fra en frustreret borger.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce