Jesper Nielsen - ny Brøndby-sponsor og dansk fodbolds bedste bud på en Abramovich - vil udskifte halvdelen af holdet med topprofiler for at chokstarte holdet.
Direktøren hos den nye Brøndby-hovedsponsor Kasi Group, Jesper Nielsen, vil skifte halvdelen af holdet ud og lave "en Bayern München for at chokstarte holdet," forklarer han til B.T. Det tyske storhold købte sidste sommer ekstremt dyrt ind efter en skuffende sæson. Det samme vil Jesper Nielsen.

- Vi går efter fem-seks topprofiler i det kommende transfervindue og yderligere to-tre stykker til januar. Topprofiler er spillere, som har bevist deres værd andetsteds og kan gå direkte ind i start-11'eren, siger han til B.T.

Han kalder projektet for "Det Ny Brøndby" og siger, at hans tanker er handlet af med Brøndbys sportslige ledelse, ligesom han lover, at han vil være med til at finansiere indkøbene.

- De aktiviteter, som kommer til at ske i løbet af sommerens transfervindue, skal lægge fundamentet til "Det Ny Brøndby". Det er første skridt med at gøre Brøndby til dansk fodbolds største magtfaktor, siger han.