Populært at være tiger-sponsor

Foto: John Fredy

Populært at være tiger-sponsor

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Tigere, løver og chimpanser er eftertragtede mål, når Odense Zoo skal på jagt efter nye sponsorer

Pengene sidder løsere i erhvervslivets lommer, når der skal findes sponsorater til tigere og løver, end når det drejer sig dværgmangusten eller den brune rotte.

- Vi opererer populært sagt i det der hedder hitdyr, som løver og chimpanser og så shitdyrene, som er de dyr, der er noget mindre attraktive, siger Anne Høyby chef for Odense Zoo’s kommunikationsafdeling og fortsætter:

- Mange virksomheder tænker i dag meget i bundlinje og ikke mindst i imageværdi. Derfor har nogle dyr det ret svært, det kan jo skidt ud for en virksomhed at blive kædet sammen med en skildpadde, som er langsom og tung.

Stribede muligheder

Med endnu en tiger på vej til det fynske område åbner der sig nye muligheder for sponsorater til det stribede rovdyr.

- Vi har ikke rigtigt jagtet sponsorater endnu, men der er slet ingen tvivl om, at det nye tigerpar er en god mulighed for os, forklarer Anne Høyby.

Og så længe historien vokser og bliver mere aktuel, så stiger interessen også:

- Skulle vores tigerne ende med at få unger på et tidspunkt, så er der jo slet ingen tvivl om, at det vil skabe meget store muligheder, siger Anne Høyby.

Odense Zoo tegner ikke sponsorater for specifikke dyr, men derimod på dyreracer.

Populært at være tiger-sponsor

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce