Fyens Væddeløbsbane jubler over nyt sponsor-samarbejde med Fyens Stiftstidende og reklamebureauet STEP

Fredag eftermiddag var der travløb på Fyens Væddeløbsbane. I den forbindelse var banens sponsornetværk samlet. Her benyttede man lejligheden til at præsentere en ny sponsor.

Det er Jysk Fynske Medier, der sammen med datterselskabet STEP, som gør det i totalløsninger indenfor reklame og marketing, der er den nye sponsor.

Væddeløbsbanens bestyrelsesformand Jørn Borch kalder det for den største sponsoraftale i banens historie, og det uanset, at der ikke er sat noget eksakt beløb på aftalen.

Der er nemlig tale om en såkaldt medieaftale. Det betyder, at Fyens Væddeløbsbane får annoncer og radiospots hos Jysk Fynske Medier. Det vil primært være i Ugeavisen Odense, Fyens Stiftstidende og lokalradioer.

Produktionsdirektør hos STEP, Thomas Mørup, fortæller, at der er store fordele for Jysk Fyske Medier i aftalen:

- Til gengæld for sponsoratet kan vi bruge væddeløbsbanen i mange sammenhænge: Vi kan lave arrangementer for kunder, leverandører, medarbejdere og for vore fordelsklubber, siger Thomas Mørup.

Der er tale om en et-årig aftale.

Og ifølge bestyrelsesformand på Fyens Væddeløbsbane, Jørn Borch, er det en aftale, som vil give genlyd i hele den hestevæddeløbsinteressserede del af Danmark.

  • Eriksen_Jesper_Mads_(2015)_005

    Af:

    Årgang 1963. Ansat på Fyens Stiftstidende siden 1989. Arbejder primært på Odense-redaktionen, men også med kultur og sport. All-round-reportage-journalist og klummeskriver.