Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


- Det må de have lov til at mene


- Det må de have lov til at mene

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Kritikken af Nyborg Kommunes nye slogan, "Nyborg - Midtpunkt for gode oplevelser", fra Thomas Planck og Bo Bomuld Hamilton-Wittendorff får ikke Ulrik Nielsen til at ryste på hånden.

- Det må de have lov til at mene. Det er svært med markedsføring og branding, for hvad er relevant? Hvis de to havde været med i processen, så var de gået ind i den med den indgangsvinkel, de har, og det havde måske givet et andet resultat, siger Ulrik Nielsen (K), der er formand for Ad Hoc-udvalget vedrørende erhverv, handel og turisme, som valgte, at "Nyborg - Midtpunkt for gode oplevelser" skal være kommunens slogan.

- Vi har lavet en større undersøgelse i samarbejde med SDU (Syddansk Universitet, red.), og opgaven var så at finde ud af, hvordan man bedst omsætter kommunens kvaliteter til noget relevant.

- Man skal også spørge, om sloganet er realiserbart, og det er det. Der er allerede et væld af gode oplevelser i Nyborg Kommune. Vi skal ikke starte fra nul, men udbygge det, vi har.

- Der er gode oplevelser mange steder i Danmark. Vi er, så vidt jeg ved, den eneste kommune, der er fokuseret på at udvikle det, siger Ulrik Nielsen.

- Det må de have lov til at mene

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.