undersøgelse

Middelfart Sparekasse kommer igen til tops i stor undersøgelse om kundernes tilfredshed med deres pengeinstitut.

Middelfart: Middelfart Sparekasse topper for fjerde år i træk Analyse Danmarks undersøgelse af kundernes tilfredshed med de danske pengeinstitutter. Sparekassen scorer 8,9 ud af ti mulige point. Og det er nok til at tage førstepladsen i toppen af Analyse Danmarks årlige undersøgelse "Bankanalysen".

- Det er en velkendt sandhed, at den bedste og billigste markedsføring er tilfredse kunders anbefaling. Derfor er det af stor værdi for sparekassen, at 61 procent af de adspurgte kunder vil anbefale sparekassen til andre. Også der topper Middelfart Sparekasse undersøgelsen. 

- Vi bruger ikke store summer på traditionel markedsføring. Vi støtter i stedet store og små begivenheder i de lokalsamfund, vi er til stede i. Jeg tror, at kundernes oplevelse af os som et nærværende og troværdigt pengeinstitut, der er synligt i lokalsamfundet, er hovedårsagen til, at så mange nye kunder vælger os til, siger Martin Baltser i en pressemeddelelse.

Han er administrerende direktør i Middelfart Sparekasse.