Efter 30 års ansættelse som kreativ chef i mediebranchen har Bo Larsen nu åbnet sit eget reklamebureau, Creazion.

Middelfart: Efter mere end 30 års ansættelse som reklamemand, de fleste som kreativ chef i Fyens Stiftstidende-koncernen, har 55-årige Bo Larsen fra Middelfart nu åbnet sit eget reklamebureau. Navnet er Creazion, og netop kreativiteten og det at skabe er Bo Larsens faglige styrke. Ikke mindst, når det gælder om at ramme kundens målgrupper.

- Det er underordnet, hvad du selv eller din kunde, synes er spændende, altafgørende er at ramme kundens målgruppe på den rigtige måde, siger Bo Larsen, der lægger ud i privaten på Teglgårdsvej fordi, de fleste møder alligevel foregår ude hos kunden.

Bo Larsen føler sig desuden klædt godt som selvstændig med et omfattende netværk opbygget gennem de mange år i branchen.

- Jeg kan ikke alt, men jeg kender alle, der kan. Jeg gør derfor kun det, jeg selv er god til. De andre opgaver lægger jeg ud til samarbejdspartnere, jeg har kendt i 10-20 år og derfor kan stå inde for. Dermed sikrer jeg min kunder, at de altid får den mest optimale løsning hos mig, uanset om det er en lille tryksag, facadeskilte, hjemmesider, radiospots, reklamefilm eller den store edderkop, jeg netop har afleveret til Naturama i Svendborg, forklarer Bo Larsen og understreger, at han selv står for projektledelsen, så kunden altid kun én kontakt at forholde sig til.

Jordnær type

Bo Larsen betegner sig selv som en jordbunden type i en branche, som kan være præget af smarte bemærkninger, overfladiskhed og mange omkostninger.

- Jeg har aldrig været til de store armbevægelser og vil hellere lave noget, der ligner en million men kun koster en fjerdedel, end det omvendte, det er sjovere for mig og sjovere for kunden, siger Middelfarts nye reklamebureau-ejer, der arbejder ud fra devisen professionalisme, loyalitet og ordentlighed.

- Det gælder både i forhold til mine kunder og mine samarbejdspartnere, siger Bo Larsen, der er kommet godt fra start som selvstændig og allerede har opgaver inde for en lille million kroner.

Creazion løser opgaver i hele landet men også helt lokalt og har som noget af det første hjulpet den lokale bedemand Per Rosenfeldt med ny visuel identitet.

  • Gottwald_Søren

    Af:

    Jeg er journalist på Fynske Mediers redaktion i Middelfart, hvor vi laver Middelfart-siderne i Fyens Stiftstidende samt Middelfart-stof til fyens.dk og til mitfyn.dk. Vi laver desuden ugeavisen Melfar Posten, som jeg er tovholder på - det vil sige, at jeg har ansvar for at redigere den sammen med en kollega.