Borger stadig utilfreds trods svar


Borger stadig utilfreds trods svar

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

MIDDELFART: Selv om Erik Hansen fra Udsigten i Middelfart denne gang har fået et rettidigt svar fra Middelfart Kommune over en klage, er han langt fra tilfreds.

Erik Hansen rejste sig på seneste byrådsmøde og spurgte politikerne, om det kan være rigtigt, at der skal gå flere måneder, før man får svar, når man henvender sig til Teknisk Forvaltning.

Borgmester Steen Dahlstrøm (S) lovede Erik Hansen at kigge på sagen og vende tilbage med et svar inden 20. maj.

Og det løfte har han holdt.

I svaret står blandt andet, at kommunens svar-tid har været for langsom, og at det er beklageligt.

Men Erik Hansen er ikke begejstret for svarets ordlyd.

Han bor på Udsigten, hvor han, sammen med flere naboer, har kæmpet mod en dispensation til et byggeri på hans nabogrund på Plantagen.

Tag jer sammen

- Nu må de tage sig sammen deroppe. Jeg kan jo ikke tage det som udtryk for andet, end at sager bliver puttet i en syltekrukke. Jeg har nu tre breve, hvor kommunen beklager, at det tager for lang tid at svare, siger Erik Hansen.

Hos Middelfart Kommune erkender plan- og byggechef Jørgen Knudsen - som borgmesteren - at svar-tiden i Erik Hansens tilfælde har været for lang. Men han er ikke enig i, at breve bliver syltet.

- Svartiden i den konkrete sag var uacceptabel. Og det handler om, at der blev skiftet sagsbehandler på grund af et jobskifte. Men generelt vil jeg sige om vores svar-tider, at vi har travlt, men overblik, siger Jørgen Knudsen.

- Eksempelvis holder vi os på omkring otte uger i byggesager - under forudsætning af, at vi har de nødvendige oplysninger, siger han.

Borger stadig utilfreds trods svar

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce