Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Larsen lukkede reklamerne


Larsen lukkede reklamerne

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Vil man have Lune Larsen på plakaten, må man i en times tid lukke sponsorerne ude.

For manden med en dansk sangskat i munden vil ganske enkelt ikke spille for folket, hvis han er omgivet af billboards, koreanske biler på reklamesøjler, tårnhøje ølflasker eller for den sags skyld en hvilken som helst anden form for produktpromovering.

Således også på Langelandsfestivalen, hvor luften blev lukket ud af den fem meter høje Albaniflaske ved siden af Store Scene, og alle øvrige reklamer dækket til, mens Larsen og Kjukken var på scenen onsdag aften.

- Jeg har altid gerne villet have Larsen på Festival-plakaten, men han vil ikke spille, hvis scenen er plastret til med reklameslogans. Det har jeg aldrig tidligere villet bøje mig for, men det har jeg så gjort i år. Kim Larsen styrer den del af festen med hård hånd, siger festivalchef Troels Hersom.

Larsen lukkede reklamerne

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.