Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Fynsk reklamemand laver nyt homo-logo

Landsforeningens nye logo.
Foto: Sune Lindeskov

Fynsk reklamemand laver nyt homo-logo

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Landsforeningen for Bøsser og Lesbiske søgte for nogen tid siden et nyt logo, som ikke inkluderede de stereotype homoseksuelle symboler. Vinderen af logokonkurrencen blev Sune Lindeskov fra det odenseanske reklamebureau Nørgård Mikkelsen, der løb af med sejren og de 10.000 kroner med et stilrent logo med mange fortolkningsmuligheder.- Vi havde et støvet image og tænkte, at et nyt logo kunne give os større synlighed. Et logo til det 21. århundrede, siger Sophie Aller, medlem af landsforeningens forretningsudvalg. Logoet er ifølge Sophie Aller stilrent og har mange fortolkningsmuligheder. Først og fremmest indeholder logoet forkortelsen LBL, Landsforeningen for Bøsser og Lesbiske. Men logoet er også tre hjerter – et for bøsserne, et for de lesbiske og et for de biseksuelle.

Fynsk reklamemand laver nyt homo-logo

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.