Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


DR til unge: Host op


DR til unge: Host op

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

I de kommende uger afprøver DR hvilket licensbrev, der virker bedst, når man forsøger at kratte den årlige medielicens på 2.220 kroner ind fra de unge mellem 18 og 25 år, som traditionelt er dårligst til at få betalt licensen. Formålet er at finde ud af, hvad der er mest effektivt: Et brev skrevet i en humoristisk tone eller et brev skrevet i en venligt oplysende stil.

I det satiriske brev udformet med gotiske bogstaver spørges der til, om de kan huske fjernsynet fra deres barndomshjem, om de har meldt sig ud af den elektroniske tidsalder, eller om de "bevidst har fravalgt al nymodens kommunikation af ideologiske årsager"? Om den nye brevform siger udviklingschef Lotte Boas fra DR Licens: - Vi fanger ikke de unges opmærksomhed, endsige sympati, med et kedeligt licensbrev. Derfor prøver vi os frem.

DR til unge: Host op

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.