Yousee undskylder til Bodil og familien: Var for lang tid om at finde problemet

Ifølge Yousee kan 87-årige Bodil Kuhlmann regne med, at hendes telefonforbindelse er tilbage fredag formiddag. Foto: Peter Ammitzbøll.

Yousee undskylder til Bodil og familien: Var for lang tid om at finde problemet

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Kundeservicechef ved Yousee undskylder overfor 87-årige Bodil Kuhlmann, at reparationen af hendes livsvigtige telefonforbindelse ikke er blevet lavet hurtigere.

Mesinge: - Først og fremmest i forhold til kunden, så vil jeg gerne undskylde for de gener som kunden og hendes familie har været igennem. Jeg skal tilbage og undersøge konkret, hvad der er sket, siden der går så lang tid, fra fejlen indtraf, til at vi rent faktisk får diagnosticeret, hvad der er galt. Og det vil jeg selvfølgelig gerne undskylde overfor Bodil og for hendes datter Jytte på hele Yousees vegne, siger kundeservicechef ved Yousee, Rolf Adamson.

Lørdag forsvandt 87-årige Bodil Kuhlmanns telefonforbindelse pludselig, og hverken telefon eller hendes nødkald, som er koblet til forbindelsen har virket siden.

Da hendes datter Jytte Kuhlmann ringede til Yousee, lød beskeden, at forbindelsen ville blive repareret til mandag den 25. marts - 9 dage senere, og at sagen ikke kunne prioriteres højere.

Det beklager Rolf Adamson fra Yousee:

- Det er helt og holdent en fejl på vores side, at den fejlmelding, der kommer om lørdagen, ikke bliver koblet på, at der er et nødkaldeanlæg, og at det dermed er det en prioritering, at den her sag skal ordnes, siger han og fastslår, at Yousee har medarbejdere til at tage sig af akutte situationer.

- Jeg skal tilbage nu og finde ud af, hvorfor sagen ikke har fulgt den proces, som den burde have fulgt, siger han.

Han fortæller, at Bodil Kuhlmanns telefonforbindelse vil være tilbage fredag formiddag.

Et ødelagt kabel

I weekenden lavede Yousee driftsomlægning i området ved Bodil Kuhlmanns hjem, for at forbedre netværket. Og det var her fejlen opstod, fortæller kundeservicechef Rolf Adamson.

- Vi omlægger nogle forbindelser, og det har et kabel simpelthen ikke kunne tåle, og kablet går i stykker, siger han og fortæller, at det slet ikke var meningen, at Bodil Kuhlmann skulle bemærke omlægningen.

Han forklarer, at kablet er et blykabel af ældre dato, og er gået i stykker på grund af tæring og fugt. På kablet er der tre forbindelser, hvoraf de to af dem er Bodil Kuhlmanns. Den sidste forbindelse er inaktiv, og derfor er det kun Bodil Kuhlmann, der har været påvirket af nedbruddet.

Han fortæller, at teknikeren, der skulle komme tirsdag, var ude at besigtige skaden, men kunne se og måle sig frem til at skaden lå under jorden, og at han derfor skulle have fat i et gravehold til at grave kablet op, så Yousee kunne lægge 50 meter nyt kabel. Det arbejde forventes færdigt fredag.

Yousee undskylder til Bodil og familien: Var for lang tid om at finde problemet

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce