Den omstridte tv-station Roj Tv afviser nu påstande om, at den skulle være holdt op med at sende.

Den tyrkiske avis Hurriyet oplyste ellers tirsdag, at tyrkiske...
Log ind eller køb adgang til alt indhold på fyens.dk

Bliv abonnent og læs hele historien

Ingen binding!