Tv-baronessens far afviser avisens historie om skilsmissegodtgørelsen
Så skulle der være råd til yderligere renovering af Valdemars Slot.

I hvert fald hvis en artikel i den britiske avis Daily Express står til troende.
Log ind eller køb adgang til alt indhold på fyens.dk

Bliv abonnent og læs hele historien

Ingen binding!
  • Fyens Stiftstidende