Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Varling, salgsassistent


Varling, salgsassistent

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

- Her den anden dag havde min kollega en kunde, som kom med en broccoli, hun mente var dårlig. Hun ville derfor gerne have pengene tilbage. Min kollega spørger så, om hun har sin bon med, og så flippede kunden, for den have hun altså ikke.

Min kollega gik derfor i gang med at fortælle kunden, at det altså ikke kunne lade sig gøre, men at hun kunne få en ny, men det ville kunden bestemt ikke have, for hun skulle ikke have broccoli de næste 14 dage.

Min kollega ringer derefter til en leder, som igen forklarer kunden, at det ikke kan lade sig gøre uden bon, kunden flipper igen helt ud, og begynder og råbe op: Kan hun ikke bare få et tilgodebevis? (du er i Netto for satan).

Det ender så med, at min leder går ind og leder på computeren efter hendes bon, og hun får på den måde de 12 kroner tilbage. Vi snakker om 12 kroner, hvad sker der for folk?

Nå, men min kollega går så ud bagved og smager på broccolien og konstaterer, at den faktisk er fin.

Varling, salgsassistent

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.