Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Teleselskaber beskylder TDC for ufine metoder


Teleselskaber beskylder TDC for ufine metoder

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Små teleselskaber klager over store problemer med telemastodonten TDC. Både Tiscali, Cybercity og Tele2 oplever, at deres kunder klager over TDC's teknikere, når de er ude og installere bredbånd for dem.

- De står og putter os i miskredit og fortæller, at det ville være meget bedre, hvis de valgte TDC. Det har vi masser af eksempler på, siger Thomas Nistrup, markedsdirektør hos Tele2.

Både Tiscali og Tele2 har henvendt sig til TDC om problemet, men har ikke fået nogen konkret respons tilbage.

Forbrugerrådet har hørt om problemerne og understreger, at TDC's teknikere skal optræde objektivt og nøgternt, når de er udsendt for et andet firma.

Hos TDC undrer de sig over anklagerne, som de ikke mener, der er hold i.

Teleselskaber beskylder TDC for ufine metoder

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.