Tele 2 lader kunder afgøre klagesager


Tele 2 lader kunder afgøre klagesager

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Teleselskabet Tele 2 danner nu et kundepanel, hvor kunder, der er utilfredse med selskabets behandling af deres klager, kan henvende sig. Panelets afgørelser træffes uafhængigt af Tele 2 og offentliggøres på internettet i anonymiseret form.

Tele 2's kundepanel kan træffe afgørelser i sager om eksempelvis telefonregninger eller abonnementsaftaler, og selskabet forpligter sig til at rette sig efter afgørelserne.

- Det er i sidste ende kunderne, som kan fortælle, hvad vi kan gøre bedre. Derfor har vi valgt at etablere et uafhængigt panel, som kan afgøre sager om misforståelser eller uenighed mellem os og kunderne, siger Thomas Nistrup, markedsdirektør i Tele 2.

Tele 2 lader kunder afgøre klagesager

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce