Restaurantkæden Jensens Bøfhus gjorde en stor fejl, da den for et år siden ændrede sin menu for at blive mere moderne. Ændringerne skræmte en stor gruppe kunder væk, så nu kommer velkendte kundefavoritter som rejecocktailen tilbage på menukortet, som også får det gamle logo tilbage. Samtidig er kæden ved at lukke en tredejdel af restauranterne for at rette op på økonomien.

Det gik helt galt, da Jensens Bøfhus i juni 2017 skiftede sit menukort ud. Rejecocktail og råstegte kartofler røg ud, mens blandt andet salat med gedeost, lufttørret...

Log ind eller køb adgang til alt indhold på fyens.dk

Bliv abonnent og læs hele historien

Ingen binding!
  • Byline

    Af:

    Jeg er journalist på Fyens Stiftstidende/Fyens.dk og skriver især artikler om det fynske erhvervsliv. Tidligere har jeg arbejdet på Dagbladet Børsen, Månedsmagasinet Penge og Privatøkonomi, Aalborg Stiftstidende og Dagbladet i Roskilde. Jeg er medlem af bestyrelserne for Odense Journalistforening og for KFUM-Spejderne Gråbrødre Gruppe i Odense. Jeg er født i Fredericia men bor nu i Åløkkekvarteret i Odense i et gammelt hus, som jeg ejer sammen med min kone, der er freelancejournalist og især arbejder for Fagbladet 3F. Vi har to voksne børn.

Mere om emnet

Se alle
Mangler kontanter: Jensens Bøfhus sælger kendt Odense-bygning

Mangler kontanter: Jensens Bøfhus sælger kendt Odense-bygning

Bøf-Jensen: Skærer 10 millioner af prisen på nordfynsk jagtejendom

Bøf-Jensen: Skærer 10 millioner af prisen på nordfynsk jagtejendom

Restaurant-krise: Fynske forretningsfolk redder Jensens Bøfhus

Restaurant-krise: Fynske forretningsfolk redder Jensens Bøfhus