Prisen rykker ikke på ølvaner


Prisen rykker ikke på ølvaner

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Forbrugerne lader sig ikke påvirke af discountbutikkernes kamp på billigøl.

I dag følger Fakta-butikkerne efter Netto og Aldi, der for få dage siden sænkede prisen til 1,50 krone pr. flaske. Men ifølge salgstallene blæser danskerne på ølkrigen.

- Det er for tidligt at vurdere effekten af priskrigen på discountøl, men når markedet ser upåvirket ud, er det nok også fordi, at mærkevareøllene er blevet markant billigere. Du kan altid finde en kasse Tuborg eller Carlsberg til 90 kroner, siger Jens Rasmussen, der er kategoriplanlægger hos Coop Danmark. Stiftstidende spurgte tre kunder i Netto, hvordan priskrigen påvirker deres ølvaner.

Prisen rykker ikke på ølvaner

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce