Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Ny hjemmeside skal hjælpe forbrugere med at klage


Ny hjemmeside skal hjælpe forbrugere med at klage

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Flere og flere klager over fejl og mangler på det produkt, de har købt. Men mange forbrugere får afvist deres klage af Forbrugerklagenævnet, fordi den er udfyldt forkert.

Det skal en ny hjemmeside, klagetjek.dk, råde bod på. Her kan man oprette en sag og kontrollere, om man opfylder betingelserne for at klage. På den nye hjemmeside bliver den utilfredse forbruger guidet gennem klagesystemet.

Antallet af forbrugere, der klager over varer og tjenesteydelser med fejl, vokser med cirka seks procent om året.

Ny hjemmeside skal hjælpe forbrugere med at klage

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.