Mærkevarer er Carlsbergs fremtid

Bortset fra udfordringer i Frankrig og tab af markedsandele på hjemmebanen Danmark har Carlsbergs topchef Jørgen Buhl Rasmussen sit store smil fremme over flotte regnskabstal i bryggeriets halvårsregnskab.

Mærkevarer er Carlsbergs fremtid

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

På plads som et af verdens helt store bryggerier skal Carlsberg nu skrue ekstra op for placeringen af mærkevarerne i forbrugernes bevidsthed.

Jørgen Buhl Rasmussen har nu haft knap et år til at finde sin plads som topchef for Carlsberg. Og efter et bragende flot halvårsregnskab er det tid til at finde plads til forbedringer. Og Carlsberg skal og kan blive meget bedre til satsningen på mærkevarer.

- Mærkevarer er vores fremtid. Vi skal tænke på hele innovationsprocessen i en sammenhæng. Der har vi tidligere nok været lidt for adskilte i de forskellige afdelinger. Vi skal have masser af forbrugsanalyser for at lære af forbrugerne. Vi skal finde ud af hvilke nye produkter de vil have og have fokus på trenden i samfundet. siger Jørgen Buhl Rasmussen til Ritzau.

Mærkevarer er Carlsbergs fremtid

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce