Dusør på 40.000 kr for en ny medarbejder

I dag rammer magasinet Penge & Privatøkonomi kioskerne rundt om i landet med den sidste af bladets nu suspenderede økonomiske redaktørs artikler. Aktieanalytikeren er under mistanke for at bruge sin spalteplads på at drive kursmanipulation. Han skal have opnået en kursgevinst på 2,3 mio. kr. til sig selv ved at omtale bestemte papirer så positivt, at de i visse tilfælde er steget 10-15 procent. (Ritzau)

Log ind

Bliv abonnent og læs hele historien

Annonce
Annonce