Arla og Dong forlænger fodboldsponsorat


Arla og Dong forlænger fodboldsponsorat

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

DBU får 60 millioner kroner de næste fire år, når Arla og Dong forlænger sponsoratet af fodboldlandsholdet. Mejeribranchen har været sponsor siden 1987.

Arla Foods og Dong Energy forlænger det attraktive sponsorat af det danske fodboldlandshold med endnu fire år, når sponsoratet udløber efter fodbold-VM i Sydafrika til sommer.

Det oplyser marketingdirektør Jesper Friis fra Arla Foods til Ritzau.

De to hovedsponsorer betaler hver 7,5 millioner kroner årligt til DBU, og sponsoratet udløber efter VM i 2014.

De danske mejerier har været hovedsponsor for fodboldlandsholdet siden 1987. Først var det Mejeriforeningen, siden 1998 var det alene MD Foods/Arla Foods, mens Arla og Dong har været fælles om sponsoratet siden 2004.

Sponsoratet omfatter alle fodboldlandshold på herresiden samt kvindelandsholdet.

Jesper Friis oplyser, at sponsoratet lægger op til et endnu tættere praktisk samarbejde med DBU om at styrke sundhedsprofilen på DBU's mange fodboldskoler, som til sommer opsøges af over 30.000 børn og unge.

Vilkårene i sponsoratet er stort set uændrede, men med en lille prisjustering opad.

Arla og Dong forlænger fodboldsponsorat

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce