- Uheldigt afslag på telefonen


- Uheldigt afslag på telefonen

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ifølge AF's regionchef Michael Kornager var det forkert af en medarbejder på arbejdsformidlingen at afvise Stine Brandstrup i telefonen, da hun i foråret 2004 bad om at få hjælp til at komme på Ebeltoft Kurcenter.

- Det er helt forkert, og jeg ved ikke, hvad der er sket. Vi er nødt til at se på den pågældendes situation, og det er trist at høre, at hun ikke kom igennem, siger Michael Kornager med henvisning til Stine Brandstrups andre henvendelser til AF i Odense.

- Noget er gået skævt i den her sag, men vi har som minimum kontakt til de ledige hver tredje måned, fastslår Michael Kornager.

Ikke stort problem

AF-chefen finder ikke, at overvægt er et stort problem i forhold til de folk, som er inde i AF-systemet.

- Det er som regel folk, der kommer fra et arbejde og skal tilbage i arbejde. Men der kan være nogen, for hvem overvægt er det væsentligste problem, og så tager vi kontakt til a-kassen og typisk også kommunen, siger Michael Kornager.

- Uheldigt afslag på telefonen

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce