X Factor-vinder 2019

X Factor-vinder 2019

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Læserbrev: Anmeldelserne af vinderen, 23-årige Kristian Kjærlund fra Horsens, har i aviserne været gode, også i Ekstra Bladet og i Fyens Stiftstidende, men læser man indlæg fra Ekstra Bladet er samtlige bemærkninger negative og ofte meget, meget grove.Det får mig til at tænke på læserbreve i almindelighed her op til valget er en nedgøring og personligt fnidder. Som jeg ser det, er det samfundets bundfald, der kommer til orde som et ondt uhensigtsmæssigt talerør. Heldigvis har vi også læsere, der skriver positivt om det gode, liv vi har. De gode indlæg er Fyens Stiftstidende gode til at bringe, men som jeg vurderer, er Fyens Stiftstidende også gode til at fravælge ligegyldige politiske indlæg, ingen alligevel gider at læse.

X Factor har nået det fantastiske med over en million seere, uge efter uge, men har også sat tid af til at håbefulde sangere har kunnet fremvise deres sangkvaliteter. Og hurra for det. Fed underholdning.

Nu vil TV 2 til næste år komme med en ny omgang sangere og der forventes, at flere tusinde håbefulde unge og gamle melder sig til konkurrencen som vinder af X Factor 2020. Jeg glæder mig.

X Factor-vinder 2019

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce