Vrøvl, vrøvl og vrøvl

Vrøvl, vrøvl og vrøvl

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

statsnarko

Kære Bo Libergren! Du skriver i dit indlæg, at narkomaner naturligvis vil forsøge at "kvalificere" sig til til at komme med i forsøget med fri heroin. Det er da noget værre vrøvl.

Tror du selv på, at disse mennesker i sin tid har sagt til sig selv: yes, mit mål i livet er at blive narkoman?

Narkomaner er nogle stakkels mennesker, der af den ene eller den anden årsag er endt, som de er, og det kan der være uendeligt mange grunde til. 

Du skriver også, at narkomaner fra hele landet vil valfarte til Odense for at få gratis heroin. Vrøvl igen, da det "kun" er de hårdest ramte mennesker, vi taler om.

Et døgnåbent narkosupermarked skriver du. Det ved du jo godt, ikke er sandt. Det vil blive et sted, hvor kvalificerede mennesker hjælper narkomanerne.

Til sidst vil jeg også lige kommentere det, du starter med at skrive, at først og fremmest er det en dårlig idé, fordi heroin er skadeligt og derfor forbudt.

Jeg giver dig helt ret i, at det er skadeligt og forbudt, men så er der rigtig mange mennesker i dette land, der ikke kan få hjælp hos lægen eller på et hospital, da en del sygdomme er opstået pga. noget, der er skadeligt og i din verden derfor forbudt. 

Vrøvl, vrøvl og vrøvl

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce