Byråd
Der er en fin symbolik i at jeg blev det 12. medlem af den konservative byrådsgruppe i Odense. Så kan jeg arbejde videre fremad derfra !

Der er faktisk en flot social søjle i det konservative program, som jeg mener, vi skal omsætte i Odense. Odense skal være en socialt sammenhængende og bæredygtig by med et velfungerende arbejdsmarked. Vi skal hele tiden tænke inkluderende, så alle befolkningsgrupper føler sig set og hørt. Landvindinger indenfor den sociale forskning skal vi omsætte i praksis, f.eks. på misbrugsområdet.

Og så vil jeg arbejde for at Odense fortsat bliver for-billede på "det aktive medborgerskab" omkring integrationen, hvor Odenses integrationsråd er blevet kåret som Danmarks bedste og to af dets medlemmer har fået ildsjælspriser. Jeg betragter bestemt mangfoldighed som en styrke, men samtidig lægger jeg vægt på, at ret og pligt gælder alle, og at ingen skal nyde særrettigheder pga. religion eller etnicitet.

Jeg vil arbejde for, at Bor-gerservice og udviklingen af "den gode borgerkontakt" i bistandssystemet får øget fokus. Vi skal gå efter at være de bedste, Odense modellen, sådan at de, der kan noget, bliver, og de, der vil noget efter uddannelse, kommer!

Endelig har jeg et slogan: Fordi noget er folkeligt, behøver det ikke at være forkert! Med den energi vil jeg yde min indsats på det flotte konservative hold for at sikre Jan Boye som borgmester og virkeliggørelse af gode konservative værdier.
  • fyens.dk