Vi har pligt til at hjælpe

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Mandag 8/1 sad jeg og læste min udmærkede avis. Positiv i sind, god nats søvn og gode tanker. Dagen startede rigtig godt, men så læste jeg Carsten Ringsmoses synspunkt. Jeg skal her indskyde, at jeg er en afde mange tusinde, der har skrevet under på, at de afviste irakere i den nuværendesituation ikke skal sendes tilbage til et land, der er i total opløsning, hvor lig flyder i gaderne, drab og voldtægt er dagligdag. Alle, der har kendskab til situationen iIrak, advarer.

I Ringsmoses synspunkt blev jeg klar over, at detbl.a. er mig, der er noget i vejen med. Jeg har ikke fattet en brik. Jeg fusker med min underskrift. Jeg mener, at alle altid skal have asyl, og dermed er jeg forhippet på også at udstille min godhed. Jeg er naiv, antidemokratisk. Ja, så må jeg jo altså også være svagt begavet.

Alt dette mener Ringsmose altså. Jeg mener, at når man er så heldig at bo i et land, der er så rigt som vort, at så har vi en forbandet pligt til at hjælpe dem, der har hjælp behov, og det har de afviste irakere.

Leif Henningsen Rolighedsvej 10, Broby

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce