ANONYM UDTALELSE: På forsiden af Fyens Stiftstidende 2/2 er der en artikel, der omtaler en anonym udtalelse med opfordring til vold mod Ulrik Laursen samt uhørte ønsker for hans familie. Den er underskrevet "anonym tilhænger" og er fra OB's hjemmeside - sandsynligvis er det en meget skuffet fan af OB, men kan teoretisk være hvem som helst - også Ulrik Sass, der har skrevet artiklen, hvad jeg dog ikke tror. 

Det er efter min mening utilstedeligt at viderebringe sådanne anonyme udtalelser, og det gavner bestemt ikke hverken OB eller professionel sport som Fyens Stifts­tidende ellers lever højt på at skrive om.

Jeg har selv i al beskedenhed været ungdomstræner i TPI i en lang årrække og har her været vidne til, at de dygtige ungdomsspillere efter nogle år prøver, om talentet kan bære i en større klub. Det kan godt være lidt ærgerligt for det hold, vedkommende forlader, men så må vi glæde os over, at det går spilleren godt i den nye klub og være taknemmelig over de præstationer, der er ydet i moderklubben.
  • fyens.dk