Ubehagelig oplevelse

Ubehagelig oplevelse

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

rygning

Alle taler om, at rygning er farligt, og det er der sikkert nok et videnskabeligt bevis for er rigtigt.

Jeg er selv ryger og er en smule træt af, at man altid skal chikaneres for denne last.

Jeg tager i dagligdagen altid hensyn til mine medmennesker, så jeg i vid udstrækning ikke generer dem med min røg.

Det, jeg vil frem til i mit indlæg, er følgende flere episoder med vedvarende indtil videre generende rygning i offentlige rum.

Den konkrete sag drejer sig om 29/7, hvor jeg var på min sædvanlige cykeltur og kl. ca. 17 var det meste af Dalum indhyllet i røg.

Det var ganske enkelt med regeringens velsignelse en landmand, som brændte en frøgræsmark af, og vinden var medvirkende årsag til, at vi alle i lokalområdet fik glæde af røgen.

Jeg har aldrig oplevet noget så afskyeligt, og det var svært at flygte fra. Godt indhyllet i andres røgstank nåede jeg dog sikkert hjem i min have og kunne heldigvis placere mig et sted, hvor vinden bar fra.

Nu er det, jeg vil spørge de ansvarlige for denne ubehagelige oplevelse, hvorfor man ikke inden for den lovlige tildelte regel kan ændre på disse ubehagelige oplevelser i fremtiden, da Danmark jo i forvejen halter langt bagud, med hensyn til miljøpolitiken?

Jeg har oplevet dette fænomen flere gange, og nu må det snart bringes til ophør.

Hvor farlig er så tobakken? Og hvor generende er det i grunden?

Den kan du gå fra, hvis det bliver for meget, men med denne ulidelige stank og lugt, er hele kommunen smurt ind.

Alternativet er at tage en bil og køre langt væk fra problemet. Nå nej, de brænder jo af i hele Danmark. Landmænd har fortrinsret til næsten alt.

Ubehagelig oplevelse

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce