Socialdemokratiets nye indvandrerkurs. Jeg håber, de holder fast

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Integration: Socialdemokratiet med Mette Frederiksen i spidsen har ændret deres holdning markant til integration og indvandring på det seneste. Det er godt at se, at partiet endelig tør se virkeligheden i øjnene. Det er også ved at være sidste udkald. Mon de har set eller genset "Moskeer bag sløret" eller"Asger og de nye danskere"? For disse dokumentarfilm viser jo alt om, hvor håbløs og farlig islam er. Disse film skulle faktisk vises et par gange årligt i fjernsynet og være en del af undervisningsmaterialet i folkeskolen, friskoler - inklusive de muslimske. Man har jo kendt til disse problemer i flere årtier, men ingen har villet tage tal fra Danmarks Statistik og andre undersøgelser alvorlige.

For et par uger siden kunne man igen se, hvordan Øzlem Cekic prøver at få middelalderlig islamisk kultur ind af bagdøren på skolerne med hendes bog om religiøs omskæring af drengebørn.

Og nu kan man læse om Troels Lund Poulsens bekymring om, at tre ud af fire indvandrerfamilier med fire børn er på understøttelse. Der er noget grueligt i Danmark, og det spændende er nu, om Mette Frederiksen og socialdemokraterne, hvis eller når de får magten i Danmark igen, tør stå ved det, de siger nu, eller lader sig styre af partierne uden for pædagogisk rækkevidde på dette område - dvs. Radikale ,Enhedslisten og Alternativet? Jeg håber, de holder ord, men jeg tvivler

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce