Slut på tre års lidelser

Slut på tre års lidelser

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

SMERTER: For lidt over tre år siden fik jeg noget bøvl med ryggen. Det skete, da min daværende arbejdsplads (Amtscentret for undervisning) skulle flytte. Det var noget knokkel, og jeg fik som sagt en rygskade.

Jeg kontaktede min læge, der sendte mig videre til en ekspert, som ikke kunne hitte ud af noget, så blev jeg sendt videre til en anden ekspert, der heller ikke kunne hitte ud af, hvad der var galt med mig.

Så blev jeg sendt til røntgen på Middelfart Sygehus. På de ellers ret så gode billeder, man tog der, kunne man ikke se, at noget var galt. Herefter blev jeg så scannet på Odense Universitetshospital, men her kunne man heller ikke finde nogen skader på billederne. Min egen læge sagde, at jeg bare skulle tabe mig (hånden på hjertet, det skal jeg osse), så ville det hele nok gå over.

Men det er altså ikke så let at tabe sig, når man ikke kan dyrke nogen former for motion: Hvis jeg gik lange ture, fik jeg masser af smerter i ben og ryg, cyklede jeg en lang tur, var det det samme med smerter i ben og ryg.

Så her for nogle måneder siden fortalte Rie (En god vens kæreste) mig om en massør, der hedder Hanne Sandal. Hun kunne måske hjælpe mig.

Så jeg kontaktede hende, og hun undersøgte mine ben og min ryg og fortalte mig, at jeg på grund af over tre års smerter havde spændt så meget i mine muskler, at stort set alle muskler i ryg og ben var så overspændte, at det var som at arbejde med granit. Men Hanne Sandal masserede ufortrødent videre på både ryg og ben.

Nu har jeg været der syv gange siden begyndelsen af juni i år, og jeg må sige, at jeg er imponeret. Hun har simpelthen gjort de to eksperter, jeg besøgte for næsten tre år siden, til skamme. De anede ikke, hvad der var galt med mig.

Her for nogen tid siden sad jeg på hug for første gang i tre år. Jeg kan cykle lange ture (100 km.) uden smerter i benene. Jeg kan bukke mig og samle noget op uden smerter i ryggen. Så stor tak til Hanne Sandal, Bailine, Kongensgade, Odense C.

Nu skal jeg så bare lige tabe mig. Så jeg cykler lige en tur ...

Slut på tre års lidelser

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce