Slik, reklame og musiksmag

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Angående P4 og især Radio Fyn finder jeg det forkasteligt, når man som for eksempel Kristi himmelfartsdag har en quiz, hvor præmien er slik. Det får mig til at tænke på den irriterende Radio Fyn-speaker, der rakker ned på solister, han ikke selv kan lide, for eksempel Cher, som han mener lyder som en halssygdom, hvorfor han ikke spiller hende.

2. december havde Radioavisen et tåbeligt indslag med syv (DR?-)personer, der anmeldte TV 2's julekalender, som man mente indeholdt skjult reklame (TV 2 lever af reklame). Lige efter kom Radio Fyn-manden med et indslag om Debbie Cameroun. Hun blev - grinende - interviewet, og han sagde noget om, at det heller ikke var let med munden fuld af lakrids. Til sidst sagde han, at nu måtte hun hellere få nogle flere Haribo-lakridser. Jeg troede ikke, DR måtte reklamere.

Jeg har valgt en anden kanal end Radio Fyn på grund af musikken (undtagen når det er Ruth Kabel og Amos Bendix, de er da go'e), for dansktopmusik er bandlyst og ligeledes gospel, country (på nær to-tre faste numre) og så videre. Gnags og TV2 spilles dagligt, nogle gange seks-otte gange på P4 - kvalmende.

Mogens Olsen Herrestedvej 71 A, Ringe

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce