parkeringsgruppen

Som det fremgik af avisen i sidste uge, så var der en Per Hansen, som havde besvær med Parkeringsgruppen fra Århus, og ham vil jeg nu lykønske med, at han kan få sin sag bragt i orden på kun tre uger.

Med hensyn til Parkeringsgruppens slogan: "Vi har service og venlighed i fokus", så forstår jeg godt, at Per Hansen ikke vil skrive under på det, for jeg har opdaget det stik modsatte.

Jeg havde omkring november-februar en del skriverier angående en parkeringsbøde, som man ville fastholde (fra OUH), på trods af, at jeg tre dage efter, at den var pådømt (13/11 2007), kunne finde skiltene på OUH overklæbet med tape og meddelelse om, at bestemmelserne først trådte i kraft 1. december.

Jeg skrev i samme anledning til Parkeringsgruppen 16. november, og først den 9. januar - altså efter to måneder - fik jeg besked fra kontoret i Århus - en meget stor uartighed af et advokatkontor.

Jeg betalte nu bøden - under protest - den 11. januar og sendte samtidig endnu et brev til kontoret, og den 12. februar fik jeg så et nyt brev fra kontoret, hvor man endda beskyldte mig for ikke at have betalt - det synes for mig at betyde, at der er et endog stort roderi på kontoret.

Jeg blev vred og skrev et nyt brev til Århus pr. 29. februar, hvori jeg bad om at blive renset for beskyldningerne samt om en tegning over min forkerte parkering, men endnu 14. august har jeg intet hørt, og det kalder man fra firmaets side for service og venlighed.

Det gælder altså ikke over for kunderne.
  • fyens.dk