hjemmepleje: Vi læser ofte i dagpressen indlæg, hvor der klages over hjemmeplejen. Derfor føler jeg en stor trang til at fremsende en stor ros til hele hjemmeplejen, som udgår fra Sanderumvangen.

Vi har gennem nogle år haft brug for sygepleje, og de fire, vi kender er Jette, Mette, Ann-Bett og Holger, og de har været helt fantastisk hjælpsomme og forstående med stor medmenneskelighed, og altid tid nok til at tale vores problemer igennem.

Ligeledes har vi de sidste par måneder også haft brug for hjemmeplejen til personlig hjælp flere gange dagligt. Og også her har systemet fungeret til fuldkommenhed, selv om det krævede mange forskellige sosu'er.

Det er ikke muligt her at nævne alle ved navn, men jeg vil lade lederen Inge Moesgaard give min store tak og taknemmelighed videre til de af hendes medarbejdere, der har været engageret her.

Der er jo et gammelt ord, der siger: "Som lederen, således også hendes medarbejdere", så jeg er ikke i tvivl om, at det er Inges ånd, der går gennem hele systemet.

Ud over Sanderumvangen har vi også haft samarbejde med egoterapeuten Pia Toftemann på Sanderum Plejehjem, og her mødte vi igen et menneske, der viste stor konduite og menneskelighed.

Men ingen roser uden torne. Derfor må jeg for helhedens skyld også sige, at jeg er meget skuffet over Odense Kommunes Visitationskontor, hvor vi følte, at vi var til for dem, og ikke omvendt.
  • fyens.dk