De to statsejede mediemastodonter er endt som økonomiske ringvrag under de regeringsudpegede bestyrelser, hvorved denne model må have spillet fallit. Når skiftende TV...
Log ind eller køb adgang til alt indhold på fyens.dk

Bliv abonnent og læs hele historien

Ingen binding!