Rettelse. Brøndby-Braga på Eurosport 2

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Læserbrev: Jeg skal beklage, at jeg var for hurtigt ude af starthullerne omkring Brøndbys kamp mod Braga i et læserbrev søndag den 11. august, da kampen blev vist på Eurosport 2.

Sjovt nok kom jeg til at tænke på karteldannelse; om vi aftaler indbyrdes, hvem der sender hvor?

Men det er jo nok bare mig, der har nogle slemme tanker, når TV3+ sender FCK-kamp, når kanal 6 sender FCM-kamp, og Eurosport 2 sender Brøndbys kamp. Personligt er jeg stået af i den der profitmaksimering for at kunne se de forskellige fodboldkampe. Hvis vi vil se alle europæiske kampe og landsholdet i fodbold, er vi nødt til at have hele pakken af tv-programmer for at være dækket ind.

Utroligt, at vi tv-seere skal holdes som gidsler i dette pengecirkus, men det er vel grunden til, at professionelle fodboldspillere kan få en årsløn på 50 millioner, eller mere - det giver ingen mening for omgivelserne. Det er trods alt et arbejde. Et arbejde de som regel elsker. Tænk hvis alle mennesker kunne sige det samme om deres arbejde.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce