Privatiser DR

Privatiser DR

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

MEDIELICENS: Så kan man igen glæde sig til et nyt og spændende år. Det gælder dog ikke de mennesker, som bliver tvunget til at betale medielicens, selv om de ikke ser DR eller ejer et fjernsyn.

Medielicens, licens eller anden form for undskyldning for at opkræve penge til DR hører fortiden til. Det er skuffende, at man ikke har hørt kritiske røster i Folketinget vedrørende denne ordning.

Hvorfor skal jeg og andre betale for et produkt, jeg ikke bruger? Hvorfor skal jeg betale for et prestigebyggeri, som ingen har styr på? Hvorfor skal jeg betale for et utroligt ringe dokumentarprogram "Den hemmelige krig".

Hvis DR ønsker at tjene penge til fremtidig produktion af kultur og lignende, bør deres produkter sælges på fair markedsvilkår. Det bliver de ikke i dagens Danmark, og undskyldningen lyder blot, at der produceres tv og radio til hele befolkningen. Hvis man derimod ikke ønsker at modtage disse udsendelser og lignende, så er der med medielicensen blevet sat en stopper for dette.

DR bør hurtigst muligt privatiseres. Der er i år 2007 ikke brug for statsligt tv.

Privatiser DR

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce