Postale søforklaringer

Postale søforklaringer

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Posten: Det kan næsten synes, som om kritikken af Post Danmark er uendelig. Man kan næsten forledes til at tro og ind imellem også synes, at den er en smule overdrevet. Men hvis vore forsendelser ikke kommer frem, har posten virkelig et problem, og for den kunde, der har været ude for dårlig service, kan det virke underligt, at gang på gang, når læserindlæg af denne slags dukker op, så står der en eller anden ledende medarbejder frem med en søforklaring om, at nu skal vi skam nok forbedre kvaliteten. Det er selvfølgelig vedkommendes pligt, men indtil nu er det ord uden indhold, for har det forbedret noget som helst?

Og hvis kritik er berettiget, er den på ingen måde overdrevet. Jeg sendte 10/3 et fødselsdagskort, som bare skulle til Tommerup. Det er i skrivende stund (16/3) endnu ikke kommet modtageren i hænde. En farvet kuvert med flag på signalerer, at her er måske noget med andet indhold end selve kortet, og jeg ved godt, at det er en grim mistanke, men kunne det tænkes, at "nogen frasorterer" sådanne forsendelser?

Det er ikke en beskyldning - det ved jeg udmærket, at jeg ikke kan tillade mig - men alligevel, hvis nu der skulle forekomme den slags, så har Posten virkelig et problem, som kunne være rart at få et svar på i disse spalter. Brådne kar findes jo overalt, selvom jeg absolut ikke mistænker Posten for bevidst at have den slags medarbejdere gående frit omkring, det kunne jo også være, at der fandtes en fornuftig forklaring på dette fænomen, og den har vi i så fald stadig til gode.

Postale søforklaringer

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce