ramadan

Angående fastende skolebørn under ramadanen skriver Jenan Jamel Bozo 19/9 her i avisen:

"Jeg synes ikke, at vi som politikere bør tage beslutninger for et barn, der ikke selv har sagt god for det". Altså med andre ord: vi politikere skal ikke blande os.

Længere ude i anarki kan vi næsten ikke komme.

Skal politikere så heller ikke tage beslutninger for et barn, der rejser sydpå til genopdragelse, eller om børnevielser helt ned til 14 år, hvis barnet ikke selv har sagt god for det?

Jo, Bozo, det skal politikere, det er det, vi har dem til.

Angående faste; man kan jo ikke tvangsfodre, og man kan heller ikke se, om alle spiser, men man kan højt og tydeligt gøre opmærksom på, hvad der er god dansk skik at følge, når man bor i Danmark. Og der skal politikerene have ros for, at de lige har været oppe at markere, det plejer de ikke at være gode til. Det går "godt" fremad med islamiseringen af den fynske hovedstad.

At der fra invasionsstyrkens side arbejdes på at afskaffe demokratiet, har vi så ofte fået at vide, det har førende imamer udtalt så tit. Men at "gode" danskere med, efter min mening, nærmest kollaboratørholdninger trækker på samme hammel, det er det groteske i spillet. Det var også et kæmpe problem i fyrrerne.

Og den der med at være moderat muslim, mener jeg ikke, man kan bruge til noget. Hvis der skal stemmes ja eller nej, tæller et moderat kryds lige så meget som et ekstremt kryds.

En nylig undersøgelse i 35 lande viste, at 90 procent af de adspurgte muslimer var moderate, men baseret på islamiske værdier og sharia, og hvorfor skulle det være stort anderledes her i Danmark?
  • fyens.dk