På genbrugspladsen

På genbrugspladsen

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

SORTERING: Jeg vil ikke rose mig selv og påstå, at jeg er specielt miljøbevidst i alt, hvad jeg gør- men når jeg nu er så heldig at have muligheden for at sortere mit affald og gøre lidt, ofrer jeg gerne tid på dette, om end det kan synes besværligt at vaske sine konservesdåser, skylle plastdunke, sortere og opbevare. Men altså: Jeg vil jo gerne have et så rent miljø som muligt, og det bliver det jo ikke ved blot at tale om det... og mange bække små...

Nuvel - da det forleden var lidt for ustadigt et vejr til at jeg ville stille mine sorterede poser ud til vejen til afhentning, valgte jeg selv at proppe min bil og køre på genbrugspladsen. Da jeg endelig kun manglede sækken med rene dunke og sækken med rent flamingo, spurgte jeg, i hvilken container dette skulle være. "Bare smid det hele i brændbart", var svaret, hvortil jeg svarede: "Hvorfor f.. skal jeg så sortere ?" "Det er ikke noget, vi har bestemt" var svaret. Hvordan er det nu lige, jeg skal lære mine børn at være miljøbevidste? Jeg føler mig i hvert fald til grin, og frem for alt er det en hån mod miljøet.

Tove Bregendahl, Mullerupvej 5, Kværndrup

På genbrugspladsen

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce