MAGI: Vedrørende Poul Erik Pedersens " Synspunkt" d.  6.-6. vil undertegnede påstå at der ingen mørke skygger var over Strib, da han poetisk fortalte om tingene og sindenes tilstand i Danmark. Det er dog nok ikke hovedparten af Danmarks befolkning, som forstår den udlægning. Vi har det dog ret godt i lille Danmark, så`n  generalt set. Det er mit synspunkt, at det gælder om at bruge  sin kostbare tid til noget som gør en selv glad. Og forhåbentlig også andre glade.

Det er måske nok en slags  hverdagsflugt, når jeg skriver en masse tekster, er med i flere revyer, leverer tekster til Plejecentre, er frivillig hjælper ditto. Samtidig skal jeg dog være en god ægtemand, holde hus og have og bilen i orden, som dog også har sine værdier.

Indimellem kunne jeg tænke mig at rejse til  Sri Lanka og dele nogle penge ud til de udstødte, enkerne, børnene. Det ville  holde Øglerne langt væk.Nå, jeg nøjes nok med, som de fleste, for min samvitighed at  give en skærv til hjælpeorganisationerne  og håber på  hjælpen kommer frem.

Det sker jo  at "Nissen  følger med" når man flytter, så måske skal man blive hvor man er og ændre på ens egen livstil.

Ove Neiindam, Rughøjvænget 5, Odense S