Odense Kommunetromler menigmand

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ekspropriation: Det er dybt beklageligt at læse om, hvordan Odense Kommune tromler menigmand. Arne og Lene Bove i Bellinge har den skønneste japanske have, man kan tænke sig. Jeg kommer jævnligt i deres hjem og nyder at se ud i denne have fra deres køkkenvindue. Det er skræmmende at forestille sig, at den udsigt skal skiftes ud med en sti, der går lige forbi vinduet. Det kan ikke være rigtigt. De to har plejet og passet og nusset om denne oase.

Vær dog lidt mere fleksibel og kig på det alternative forslag fra Arne Bove. Her skal han mig bekendt også afstå noget jord for at sikre børnene en sikker skolevej. Desuden ser det på tegningen ud til, at Arnes forslag går mest muligt uden om bebyggelse, og det ser heller ikke ud til at være længere. Det er altså ikke fordi, alle ikke synes, at børn skal sikkert i skole, men man skal da ødelægge så lidt som muligt for dem, der er involveret.

For mig at se er det som om, at nu har kommunen besluttet, og så kan det ikke laves om. Så kære kommune, prøv nu lige at tænke jer om, det ville være rart med mere lydhørhed fra jeres side.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce