motocross

Hvor er Politiet? Ja, det spørger man sig selv om, når man bor i en af parkerne i Vollsmose. I lang tid er vi blevet chikaneret af unge bøller på motocrossmaskiner, der gør livet usikkert for alle beboere i Vollsmose, nærmere betegnet de af os, der bor i parkerne på Vollsmose Allé.

Vi har gentagne gange ringet til Fyns Politi for at få sat en stopper for disse unge bøllers færden på alléen og på cykelstierne, hvor de kører mod færdslesretningen. Det er direkte livsfarligt at færdes på fortov og cykelstier i området, og politiet glimrer ved deres fravær.

Dette fravær krænker lovlydige borgeres retssikkerhed.

Vi har en udtalt fornemmelse af, at Fyns Politi er ligeglade med, hvad der sker i Vollsmose, blot de ikke skal gribe ind over for disse lovovertrædelser.

Jeg har blot her i aften oplevet, at disse unge bøller kørte på Vollsmose Allé, og foran dem kørte en patruljevogn uden at gribe ind over for disse helt klare overtrædelser.

Jeg tror, at alle i parkerne på Vollsmose Allé vil give mig ret i, at det er for dårligt af Fyns Politi ikke at gribe ind over for disse unge bøller.

Vi er gang på gang blevet opfordret af vores beboerforeninger til at henvende os til politiet. Der sker bare ikke noget som helst.

Færdselspolitiet går hjem kl 16.00 og kan ikke træffes før næste dag, og chefen for korpset er totalt ligeglad med vores klager.

Så, hvor er politiet?
  • fyens.dk