Lokaldebat: Turist- og Erhvervsforeningen bakker 100 procent op om færgeforbindelse

Lokaldebat: Turist- og Erhvervsforeningen bakker 100 procent op om færgeforbindelse

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Jesper Ansbæk, bestyrelsesmedlem i Turist- og Erhvervsforeningen Langeland, Planken 20, 5900 Rudkøbing
Billede
Debat. 

Læserbrev: I en række læserbreve i Fyns Amts Avis er der blevet stillet spørgsmålstegn ved Turist- og Erhvervsforeningens opbakning til færgeforbindelsen Marstal-Rudkøbing.

Der skal ikke herske tvivl om at Turist- og Erhvervsforeningen er meget positiv over for en færgerute til/fra Langeland - det vil være til stor gavn for både erhvervsliv, handel, turisme og "almindelige langelændere".

For egen regning vil jeg tilføje, at jeg ser et stort potentiale for både Ærø og Langeland/Strynø i et forstærket samarbejde mellem de to kommuner inden for turisme, erhverv og bosætning.

Jeg vil gøre mit for, at Turist- og Erhvervsforeningen bakker om et sådant samarbejde og håber, at vores nye kommunalbestyrelse vil gøre det samme.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce