Lad indsatte arbejde for det næste måltid

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Tortur og straf: Når man er part i en pennefejde, må man forinden have sat sig ind i visse begreber. I sine læserbreve roder Flemming Carlsen rundt i begreberne tortur og straf, som pr. definition er to forskellige ting.

Carlsen vil hævde, at jeg ønsker kriminelle torteret. Vrøvl! Jeg har foreslået, at man sætter straffefanger til at udføre hårdt fysisk arbejde og lade en opfyldt arbejdskvote være belønning for næste måltid. Så er det op til den enkelte, om han vil have noget at spise eller ej.

Fysisk arbejde er nok det værste, man kan byde dem, der er indsat, men det vil være uendelig sundt for dem at opdage, at man kan blive nødt til at arbejde for føden. Det vil være noget helt nyt for mange af dem.

Det er hermed anden gang, jeg giver min definition på "straf i egentlig forstand", men jeg forstår, at Flemming Carlsen har udtænkt andre straffesanktioner, og teksten tyder på, at han også har udtænkt en gradinddeling af råhederne.

Carlsen spørger, hvor mange visitationszoner vi skal oprette for at holde alskens kriminelt rakkerpak ude af landet. De giver jo selv et forslag, så lad os holde os til det.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce