LINK lusker og lyver

LINK lusker og lyver

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

TILSKUD: Jeg har i Stiftstidende 6/7 henledt opmærksomheden på, at de grove angreb på min person fra formanden, sekretæren og spindoktoren i foreningen LINK (samt fra én enkelt Kerteminde-borger) skyldes, at jeg har fremlagt dokumentation for, at LINK har misbrugt offentlige tilskudsordninger ved at bedrage kommunen med falske medlemsoplysninger.

For at undgå fejlagtige beskyldninger har jeg spurgt LINK, om der ikke forelå bedrageri overfor kommunen? Det har man ikke svaret på, hvilket må forstås som en indirekte indrømmelse.

LINK's spindoktor Janne Normann fortsætter 8/7 fuldstændig ubehersket (og taler om mine idiosynkrasier, beskylder mig for at give misvisende oplysninger, for injurier og antyder - behændigt indirekte - at jeg lyver), og når jeg overhovedet svarer, så er det fordi, læserne kunne misforstå hendes indlæg og tro, at hun nu faktisk havde svaret på mit spørgsmål. Hun siger nemlig om medlemstallet, at det "i beretningen er opgivet efter, hvor mange der havde betalt frem til marts 2004, mens folkeoplysningsmidlerne blev givet på baggrund af medlemstallet pr. 31/12 2003. Ganske i overensstemmelse med reglerne."

Da LINK søgte folkeoplysningsmidler 29/3 2004, oplyste man et medlemstal pr. 31/12 2003 på 142 (heraf 48 flygtninge/indvandrere). Regnskabet for 2003 viser imidlertid kun kontingentindtægter i årets løb svarende til 36 betalende medlemmer.

Da LINK søgte tilskud fra socialudvalget 30/4 2003, oplyste formanden, at LINK på dette tidspunkt havde 155 medlemmer, og at "godt 1/3 er flygtninge/indvandrere". Men hvorfor er der så kun kontingentindtægter fra 36, når årsregnskabet for 2003 afsluttes?

Janne Normann skriver: "Det farlige ved løgn er, at den kan gentages så ofte, at der er nogen, der tror på den, og CR bør, inden han farer ud igen, undersøge kendsgerningerne."

Det har jeg netop gjort, og Janne Normann skulle hellere fortælle, hvor mine oplysninger er forkerte, i stedet for frækt at antyde, at jeg lyver.

LINK lusker og lyver

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce