Kynisk adfærd

Parkering

Kynisk adfærd

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

PARKERING

Åbent brev til direktøren for OUH!

Selvom jeg ved, du sikkert har meget travlt, vil jeg alligevel bede dig om at tage dig af ting som parkeringen ved OUH. Efter henvendelse til regionskontoret kan jeg forstå, at det også er dit ansvar, og at du har solgt administrationen af ordningen til en sagførergruppe i Århus.

Den 29/7 er jeg indkaldt til undersøgelse, og ved hjælp af sygesikringsbeviset får jeg en parkeringstilladelse og parkerer ud mod Sdr. Boulevard, hvor der imellem de gamle træer er plads til fire biler i hver gruppe.

Da jeg ankommer, er jeg den eneste i gruppen, og da jeg er færdig, er vi fire biler i gruppen, som den er beregnet til. Ikke desto mindre sidder der et girokort på bilen med krav om 510 kr. inden ti dage, fordi jeg holder i to båse.

Jeg vedlægger et billede, så du kan se, at på grund af trærødder og brosten, som ligger hulter til bulter, er der grænser for, hvor tæt man kan komme på træerne, og desuden er der ikke opmalede båse, som andre steder, men for hver "bås" kun en lille hvid plet, som oven i købet bli'r dækket af nedfaldne blade. Men på trods af det, var der altså plads til de fire biler som beregnet.

Det ligner det rene bondefangeri. Sådan kan I ikke være bekendt at behandle jeres "kunder", som jo også har sygdom at slås med.

På grund af de trusler om repressalier af forskellig art, som var ledsaget kravet, betaler jeg pengene, men afhængig af bl.a. din reaktion, vil jeg kræve tilbagebetaling. Subsidiært vil jeg henvende mig til politikerne i regionen.

Jeg synes, I skal fyre sagførergruppen, så denne kyniske adfærd over for syge mennesker stoppes.

Kynisk adfærd

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce