Julepakker. Kæmpe tak til PostNord

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Posten: Troede ikke, det ville ske. Jeg må rose PostNord.

Vi fik indlagt et nært familiemedlem den 13. december på Odense Universitetshospital. meget syg.

Han havde købt en gave på nettet, som skulle afhentes i Føtex senest den 23. december.

Han havde fået besked som sms på sin telefon, som man plejer. Problemet var, at vi ikke kunne komme i kontakt med ham. Efter nogle dage klarer det op for ham, men kan ikke huske sin kode.

Jeg kontakter PostNord i den lokale Føtex, men de kan ikke hjælpe mig pga. manglende ordrenummer.

Jeg skriver en mail til PostNord, får omgående personlig svar; de skulle jo også bruge diverse oplysninger, som jeg jo ikke kunne skaffe. Vi skrev sammen 12 gange den dag; de gjorde et kæmpe arbejde, de gjorde alt, hvad de kunne.

Den 21. december gjorde jeg sidste forsøg i Føtex. Talte med en PostNord-medarbejder - en meget venlig dame - hun tilbød at se efter pakken, når de sendte pakkerne retur den 23. og fik mit navne og nummer.

Så sker der det, at hans søster får åbnet hans telefon - og mig i en fart ud og hente pakken.

Blev så glad, hen til bageren og købe julekager og smed dem i vognen til de hjemløse.

Så langt så godt. Om formiddagen den 23. december blev jeg ringet op af postdamen, som sagde, at hun havde været returpakkerne igennem, og den var der ikke. Jeg kunne så fortælle hende forløbet. Det var stort gjort af hende.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce