Jeg sætter min hat som jeg vil ...

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

REGIONSHOVEDSTAD: Vagn Aage Andersen fra SF i Svendborg skriver 13/7, at der bestemt ikke er grund til at tage hatten af for Vejles SF-borgmester. I et tidligere indlæg havde jeg netop udtrykt respekt for, at det var lykkedes for Vejle at blive regionens hovedstad. Vagn har mere lyst til at trække hatten ned om ørene.

Vi er sikkert slet ikke uenige, når det kommer til stykket. For jeg er helt enig med Vagn i, at det strider mod saglige vurderinger og sund fornuft, når Vejle blev valgt frem for Odense. Det skrev jeg faktisk også i indlægget. I øvrigt strider hele strukturforliget mod saglighed og fornuft - må jeg lige bemærke!

Min pointe var alene at påpege Vejle-borgmesterens handlekraft og snuhed. I modsætning til Fyns to Boyer, der i denne sag har snakket mere, end de har handlet. Og at Vejle-borgmesteren havde været dygtigere til at læse det taktiske politiske spil. Man kan vel ikke bebrejde en borgmester, at han varetager sin bys interesser?

Boyerne på Fyn lyder som sure skoledrenge, der er blevet snydt i spil. De skulle hellere være vågne og bruge deres krudt på at opnå resultater for Fyn og Odense.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce